پشتیبانی
۱- پیگیری خریدها
جهت پیگیری خریدها، دانلود محتواها و... وارد پنل کاربری خود شوید:
ورود به حساب کاربری
۲- پشتیبانی (سیستم تیکت)
اگر مشکلی در تراکنش، پخش محتوا و... وجود دارد، ابتدا وارد پنل کاربری شوید سپس از منوی پشتیبانی، برای ما تیکت ثبت کنید. ادمینهای ما در اولین فرصت پاسخ میدهند...
۳- شرایط اضطراری
درصورت بروز خطا در دو مورد فوق، و عدم امکان استفاده از سیستم تیکت، در تلگرام به آیدی زیر پیام دهید:
@PoshtibaniSC
توجه بفرمایید درصورتی که عجله دارید، استفاده از «سیستم تیکت» توصیه میشود.
مدت زمان پاسخگویی در ارتباط تلگرامی، به دلایل فنی ممکن هست تا ۴۸ ساعت طول بکشد.